mandag 12. november 2012

Konkurranse

Tenkte å børste litt støv av bloggen, siden det er en stund siden jeg har lagt ut noe her. Jeg har fått inn to nye serier fra Riddersholm og i den forbindelse vil jeg trekke ut en vinner som vinner et av hver av disse arkene, sendt hjem i posten før jul. Det eneste du trenger å gjøre er å dele dette innlegget på bloggen din og kommentere her at du har delt. Fint om du skriver om det er greit at det er greit å legge ut navnet ditt også på Facebook om du vinner. Siste frist for å melde seg på er søndag 25 november.

6 kommentarer:

  1. Da har jeg delt på min blogg. http://lishhobby.blogspot.no/

    SvarSlett
  2. Da er jeg også med: http://hmoholt.blogspot.no/2012/11/scrappecandy-hos-hobbygaragen.html

    Helt ok å publisere navnet mitt på face om jeg er den heldige!

    Krysser scappefingrene og ønsker deg god helg!

    Klem

    SvarSlett
  3. Hvem vant? Krysser scrappefingrene og ønsker deg god jul!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så flott at du børster støv av bloggen din.
    Lagt meg som følger og inn i blogglisten hos meg.

    Ha en fin helg

    SvarSlett
  5. Ja, så var det denne da... har visst glemt den ut... Linda vant...

    SvarSlett
  6. hvordan kommer jeg I kontakt med deg (lenge siden jeg var inne her å så at jeg vant).

    SvarSlett